HAME CHI

همه چی داریم🙂

HAME CHI

همه چی داریم🙂

در مورد همه چیز در این وبلاگ مطلب داریم:)

تیک آبی اینستاگرام

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰ ق.ظ

چطور تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟

حتما در زمان گشت و گذار در اینستاگرام آن تیک آبی✅ معروف را دیده‌اید. همان علامتی که کنار نام بعضی از کاربران اینستاگرام وجود دارد. آیا می‌دانید که این تیک آبی نشانه چیست و به دردی می‌خورد؟ آیا شما هم از آن دسته آدمهایی هستید که برای گرفتن تیک آبی، اینترنت را زیر و رو کرده‌اند و به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌اند؟ پس درست آمده‌اید چون این مقاله دقیقا برای شماست! من هرآنچه که درباره تیک آبی اینستاگرام نیاز دارید را به شما می‌گویم و همینطور به شما می‌گویم که چگونه با طی کردن چند مرحله از اینستاگرام تیک آبی بگیرید.

اولین قدم برای دریافت تیک آبی در اینستاگرام این است که این مقاله را تا آخر بخوانید!

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

شاید باورتان نشود اگر بگویم اینستاگرام ۷۰۰ میلیون کاربر فعال دارد! بله درست شنیدید. اینستاگرام دیگر برای خودش یک کشور بزرگ است. این کشور بزرگ هر روز یک آپدیت‌ جدید ارائه می‌کند و جذاب‌تر می‌شود. همین جذابیت اینستاگرام است که باعث شده روز به روز به اعضای آن اضافه شود و هر کسی برای خودش یک پروفایل بسازد. حالا در این شلوغی بعضی‌ها که از خودشان نظری ندارند و عاری از هرگونه تفکر و خلاقیت هستند، اقدام به ساخت اکانت‌های جعلی به نام افراد دیگر می‌کنند. افرادی مانند ورزشکاران، بازیگران، سیاست‌مداران و سلبریتی‌ها. تا جایی که گاهی اکانت‌های جعلی یک بازیگر از اکانت واقعی خودش فالوورهای بیشتری دارد! مثلا اگر در جستجوی اینستاگرام نام پینک فلوید را تایپ کنید با تعداد زیادی صفحه با همین نام مواجه می‌شوید. در این حالت، شناسایی صفحه واقعی سخت می‌شود. اینجاست که تیک آبی اینستاگرام وارد عمل می‌شود!

تیک آبی

تیک آبی یا همان (Verified Badge) کنار نام کاربری هرکسی نشاندهنده واقعی بودن صفحه آن فرد یا برند است. هرجا تیک آبی در اینستاگرام را دیدید، بدانید که صفحه متعلق به خود شخص بوده و یا تحت نظر مستقیم او اداره می‌شود. این علامت باعث شناسایی پروفایل واقعی شما برای طرفدارانتان می‌شود و باور کنید هیچ کاربرد دیگری ندارد. حالا اگر با این توضیحات فکر می‌کنید که حتما به گرفتن تیک آبی از اینستاگرام نیاز دارید تا انتهای مقاله‌ام با من همراه شوید. من چند راه نه‌چندان ساده ولی واضح را پیش پای شما می‌گذارم تا با استفاده از آنها تیک آبی اینستاگرام را از آن خود کنید.


اینستاگرام به چه کسانی تیک آبی می‌دهد؟

نحوه عملکرد اینستاگرام درباره تیک آبی خیلی روشن و مشخص نیست و معلوم نیست که بالاخره چه کسانی از اینستاگرام تیک آبی دریافت می‌کنند. خود اینستاگرام در سایت رسمیش اعلام کرده که فقط برخی از نهادهای عمومی، افراد مشهور و برندها نشان تایید دریافت می کنند و امکان درخواست یا خرید تیک آبی وجود ندارد. اما اینطور نیست. هم آدم‌های معمولی می‌توانند تیک آبی بگیرند و هم امکان خرید آن در بازار سیاه وجود دارد. برای مثال صفحه زیر را ببینید:

دریافت تیک آبی اینستاگرام

 بدانید که شما هم می‌توانید از اینستاگرام تیک آبی بگیرید. درست است که راه دشواری پیش رو دارید اما غیرممکن نیست!


چطور از اینستاگرام تیک آبی بگیرم؟

همانطور که گفتم دقیقا معلوم نیست که اینستاگرام به چه کسانی تیک آبی می‌دهد اما چیزی که مشخص است این است که باید معتبر باشید. صفحه شما باید معتبر باشد تا اینستاگرام آن را تایید کند. حالا این معتبر بودن مشخصه‌های مختلفی دارد که من در ادامه آنها را برای شما توضیح می‌دهم:



۱) فالوورهای خیلی خیلی زیاد داشته باشید!

درست است که کاربرانی با فالوورهای بسیار پایین هم تیک آبی در اینستاگرام دریافت کرده‌اند، اما داشتن فالوورهای بسیار، شانس شما را برای گرفتن تیک آبی بالا می‌برد. پس فالوورهای خود را افزایش دهید و یک اینستاگرامی پرطرفدار شوید. افزایش فالوور در اینستاگرام راه‌های بسیاری دارد اما حتما حتما حواستان باشد که این فالوورها باید واقعی باشند. اگر اقدام به خرید فالوور فیک یا تقلبی کنید، اینستاگرام به سرعت متوجه می‌شود و عملا شانس خود را برای گرفتن تیک آبی از دست می‌دهید. شاید با خودتان بگویید:

ای بابا! من که نمی‌توانم یک شبه فالوورهایم را افزایش بدهم، خیلی طول می‌کشد!

خب! من به شما می‌گویم که می‌شود! افزایش فالوور واقعی اینستاگرام در یک مدت کوتاه، کاملا شدنی است.پس شروع کنید و فالوورهای خود را به شکل سرسام‌آوری افزایش دهید و در کنار آن با انجام دادن کارهای دیگر شانس خود را برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام افزایش دهید. کدام کارها؟ الان می‌گویم!

۲) دست روی دست نگذارید!

اگر در اینستاگرام فعالیت نمی‌کنید پس تیک آبی برای چه می‌خواهید؟! فرض کنیم که شما تمام شرایط لازم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام را هم داشته باشید و اصلا خود اینستاگرام هم بیاید صفحتان را چک کند. اگر ببیند که آخرین پست شما دو ماه پیش آپلود شده، قطعا به شما نشان تایید نخواهد داد. حقیقت این است که در اینستاگرام همه چیز مربوط به فعالیت و ارتباط برقرار کردن است. نگویید سخت و زمان‌بر است! هر چیزی راهکار خودش را دارد. فعال بودن و ارتباط برقرار کردن با سایر کاربران هم اصول خودش را دارد. اصلا فرقی هم نمی‌کند که تمایل به دریافت تیک آبی دارید یا نه. برای موفقیت، فروش بیشتر، شهرت و یا هر دستاورد دیگری در اینستاگرام، باید تعامل کنید. اگر هنوز به تاثیرات معجزه‌آسای تعامل در اینستاگرام ایمان نیاورده‌اید، پیشنهاد می‌کنم مقاله تعامل در اینستاگرام ما را بخوانید تا متوجه شوید از چه راز بزرگی صحبت می‌کنم.


۳) رسمی باشید و رسمی بپوشید!

بیوگرافی اینستاگرام شما مانند لباس شماست. هرچه رسمی‌تر باشد، بیشتر به رسمیت شناخته می‌شوید و اعتبارتان بالاتر می‌رود. حالا این رسمی بودن در اینستاگرام چطور بوجود می‌آید؟

به راحتی! تنها کافیست آدرس وب‌سایت خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود قرار دهید. قرار دادن آدرس سایت در بیوگرافی اینستاگرام باعث حرفه‌ای‌تر شدن صفحه شما می‌شود. راه دیگر هم این است که اینستاگرام خود را به اکانت‌های دیگر خود همچون فیسبوک و توئیتر وصل کنید. این کار باعث می‌شود که در دنیای مجازی، واقعی‌تر به نظر برسید و اینستاگرام راحت‌تر هویت شما را شناسایی کند. اگر اینستاگرام شما هنوز به فیسبوک متصل نیست و صفحه خود را به صفحه تجاری تبدیل نکرده‌اید، کافیست مرحله به مرحله با این راهنمای ساده پیش بروید. پس لینک کردن اکانت‌هایتان را از یاد نبرید. هرچه اکانت‌های بیشتری به اینستاگرام خود لینک کنید، شانستان برای گرفتن تیک آبی در اینستاگرام هم بیشتر می‌شود.

 ۳) کارهای بد نکنید!

یکی از چیزهایی که ثابت می‌کند شما یک فرد واقعی و معتبر هستید، شخصیت شماست.

بله…اینستاگرام برای دادن تیک آبی به شما، همه چیز را بررسی می‌کند. از جمله رفتار و عملکرد شما در این شبکه اجتماعی. اگر ناسزا بگویید، توهین کنید و اقدامات منفی انجام دهید، عملا شانس خود را برای گرفتن تیک آبی از دست می‌دهید. زیرا اینستاگرام کارنامه اعمال شما را شناسایی می‌کند. شخصیت شما، پست‌هایی که آپلود می‌کنید و واکنشی که در مقابل فالوورهای خود نشان می‌دهید، تاثیر مستقیمی روی شانس شما برای دریافت تیک آبی در اینستاگرام دارد. پس رعایت کنیم. اصلا چه تیک آبی در اینستاگرام می‌خواهیم چه نمی‌خواهیم، واقعا چه فرقی می‌کند؟ بیاید در همه حال رعایت کنیم. گاهی اوقات با خودم فکر می‌کنم آیا بعضی از کاربران اینستاگرام نمی‌دانند که کامنت‌هایشان برای خانواده، فامیل و تمام آدم‌های دنیا نمایش داده می‌شود؟


۴) آدم‌های مشهور را هدف قرار دهید!

این مورد کمی سخت است اما خب نشدنی نیست. اگر افراد مشهور و سلبریتی‌ها شما را در کامنت‌هایشان Mention کنند و یا شما را در صفحه خود تبلیغ کنند، شانس شما را برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام بسیار بالا می‌برند. چه بهتر که این سلبریتی‌ها خودشان هم تیک آبی اینستاگرام داشته باشند! این باعث می‌شود تا اینستاگرام سریع‌تر شما را شناسایی کند. پس اگر کار ارزشمندی انجام می‌دهید، هنری دارید و یا و کاری را اداره می‌کنید، برای آن حسابی تبلیغ کنید. کارهای خود را برای سلبریتی‌ها بفرستید و اصلا هم خجالت نکشید. خدا را چه دیدید شاید یک شبه معروف شدید.


۵) کلک بزنید!

از انتخاب این عنوان ناراحتم اما خب عنوان بهتری هم به ذهنم نمی‌رسد! حالا من این روش را برایتان توضیح می‌دهم و اگر شما عنوان بهتری به ذهنتان رسید حتما برای من کامنت بگذارید تا آن را تغییر بدهم. کلک زدن یعنی اینکه برای خودتان اکانت‌های جعلی بسازید. این مرحله برای الان نیست. یعنی باید کمی فالوورهای خود را زیاد کنید، مرحله‌های دیگر را هم انجام بدهید و در آخر برای خودتان صفحات جعلی بسازید. چون دلیل اصلی اینستاگرام برای دادن تیک آبی به افراد واجد شرایط، مشخص کردن صفحه اصلی آنهاست. پس اول واجد شرایط شوید و بعد صفحات تقلبی بسازید تا اینستاگرام فکر کند شما خیلی Fan page دارید! اما یک نکته مهم این وسط وجود دارد! اگر این اکانت‌ها را با گوشی خودتان بسازید، اینستاگرام می‌فهمد که شما خیلی زرنگ هستید! پس با اینترنت‌های مختلف اقدام به ساخت اکانت‌های جعلی کنید تا آی پی شما یک آی پی تکراری و مشخص نباشد.

۶) جهانی شوید!

واقعا که این مرحله از تمام مراحل دیگر سخت‌تر است و کاملا شبیه به یک معجزه می‌ماند! راه دیگر گرفتن تیک آبی اینستاگرام این است که خبرساز شوید و نام شما در خبرگزاری های مهم جهان ثبت شود. کار سختی است، اما کم نبودند آدمهایی که یک شبه جهانی شدند و تیک آبی اینستاگرام گرفتند. پیشنهاد ما این است که از راه درست خبرساز شوید و فالوور جمع کنید. وگرنه که همه ما بلد هستیم با دلقک بازی جهانی شویم.


راستی می‌دانستید دنیا جهانبخت هم تیک آبی دارد؟!

۷) نامه فدایت شوم بفرستید!

حالا که تمام این کارها را انجام دادید، یک نامه درست و حسابی به زبان انگلیسی بنویسید و برای اینستاگرام ایمیل کنید. از راه‌های مختلف با اینستاگرام مکاتبه کنید و اطلاع دهید که نیاز دارید تا اکانت شما از میان سایر صفحات تقلبی جدا شود. شاید دفعات اول جوابی از سوی اینستاگرام دریافت نکنید، اما با تکرار این کار و فرستادن ایمیل در طولانی مدت حتما جواب خواهید گرفت.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۱
SM2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی